Zapojte se!
Potom neváhej a dojdi k nám do dílny anebo napiš na
info@eforce.cvut.cz
Tým v médiích:
EEM (strana 48)
Tvůrci formule ČVUT se spalovacím motorem chystají velkou změnu
Čeští studenti stavějí špičkové formule na elektřinu i benzin
Zprávy v 10 (18:43)
Studio ČT24 (14:00)
Úspěšné formule studentů ČVUT se představí v dejvickém kampusu
Závodní formule studentů ČVUT v Praze se představí v dejvickém kampusu
[VIDEO] Reportáž z Dětské univerzity ČVUT
Dnes se poprvé hlásíme z Mosteckého autodromu. Včerejší den pro nás byl ve znamení technických přejímek.

Startovali jsme do nich jako třetí v pořadí, na řadu jsme se však dostali až v jednu hodinu po polední pauze. Elektrická i mechanická přejímka probíhala v relativně svižném tempu a pro nás bez větších problémů, ale i tak jsme opustili Scrutineering stan přesně v 18:00. Naštěstí byl prodloužen čas pro náklonový test i test vodotěsnosti elektrických částí vozu. Obě tyto zkoušky jsme zvládli bez zaváhání za pár minut. Díky dešti byl kvůli zachování objektivnosti zrušen brake test a tak jsme hned po otevření trati stáli na dráze. Náš perfektně připravený vůz zabrzdil podle pravidel bez nejměnšího problému a komisaři nám tak zelenou vlajkou dali najevo připravenost našeho vozu do dynamických disciplín.
Nejprve jsme ale potřebovali přezout ojeté pneumatiky. Přezouvačka na trati měla malý defekt a tak jsme chvíli čekali, než ji opraví. Tento čas jsme vyplnili nastavováním vozu a drobné úpravě volantu, pro snazší průjezd zatáčkami.
Organizátoři pro nás přichystali drobné překvapení, když jsme se náhodou v poledne dozvěděli, že neplatí rozvrh statických disciplín a Engineering Dbesign máme už v jednu hodinu místo ve čtyři. Místo oběda jsme začali pracovat na vypilování prezentací a doladění detailů vozu. Chvíli po jedné jsme plně připraveni přivítali komisaře z vývojových týmů automobilek. Celá prezentace s jednotlivými členy se prakticky nesla v uvolněné atmosféře a tak doufáme, že i výsledný počet bodů bude odpovídající vyspělosti našeho vozu.
Po EDR následovala disciplína Cost Report, ve které nám bývalý člen CTU CarTech, Jakub Prokeš precizně zkontroloval auto a našel jen drobné nedostatky oproti vytištěným podkladům. Po této disciplíně jsme se ještě věnovali údržbe formule. Vybalancovali jsme články na minimální rozdíl napětí. Nyní je akumulátor plně připraven pro zítřejší dynamické disciplíny. Momentálně opouštíme depo závodních strojů a těšíme se na zasloužený odpočinek a zítřejší akceleraci, skidpad a autokros.

Podporujte nás i nadále. Závody budou velmi zajímavé, protože dnes dokončili technickou přejímku i naši největší konkurenti - TU Víděň a TU Tallinn.