FSE.03 - Specifikace
Rám | Prostorový trubkový rám z vysokopevnostní chrommolybdenové oceli, svařovaný metodou TIG. |
Rozvor | 1610 mm |
Rozchod (vpředu / vzadu) | 1260 / 1180 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota) | 260 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu : vzadu) | 46 : 54 % |
Zavěšení kol | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení | Typ pull-rod na přední nápravě, typ push-rod na zadní nápravě, tlumiče Öhlins. |
Pneumatiky | Přední - Hoosier 20,5x7,5 -13 R25B Zadní - Hoosier 20,5x7 -13 R25B |
Ráfky | O.Z. Racing 7x13" |
Motor | TG Drives Q6 2000-10-400 (2x31kW) |
Měnič motoru | MiRy BigBoss 300 Duo (vlastní návrh) |
Maximální otáčky | 1670 ot/min |
Maximální výkon | 62kW při 800 ot/min |
Maximální točivý moment | 900Nm do 60 km/hod |
Převod | Přímý náhon |
Diferenciál | Aktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť (vlastní návrh) |
Chlazení | Motor - Olej Měnič - Voda |
Brzdová soustava |
Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém, nastavitelné rozložení brzdného účinku. Vpředu kotouče 238mm, třmeny AP Racing. Vzadu kotouče 225mm, třmeny AP Racing. |
Akumulátor |
Kokam Li-Pol 108s2p 22 Ah 10C - celková kapacita 8,8 kWh, jmenovité napětí 400 V. MiRy BMS-F (vlastní návrh) TREMONDI (technologie pouzder) |
Elektronika |
Aktivní diferenciál (vlastní návrh) Řízení trakce (vlastní návrh) CAN bus, Online telemetrie (vlastní návrh) Palubní zobrazovač + datalogger (vlastní návrh) |