FSE.04x - Specifikace
Rám | Prostorový trubkový rám z vysokopevnostní chrommolybdenové oceli, svařovaný metodou TIG |
Rozvor | 1540 mm |
Rozchod (vpředu / vzadu) | 1286 / 1200 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota) | 200 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu : vzadu) | 50 : 50 % |
Zavěšení kol | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách |
Odpružení | Typ push-rod na obou nápravách, tlumiče Öhlins |
Pneumatiky | Přední - AVON 16x7 10" Zadní - AVON 16x7 10" |
Ráfky | 10" - uhlíkový kompozit (vlastní návrh) |
Motor | Přední - TG Drives N4 (2x6kW) Zadní - TG Drives N6 (2x23kW) |
Měnič motoru | MiRy XBoss (vlastní návrh) |
Maximální otáčky | 9000 ot/min |
Maximální výkon | 58kW při 5220 ot/min |
Maximální točivý moment | 702Nm do 50 km/hod |
Převod | Planetový převod (i=5,3) vpředu, čelní ozubený převod (i=5,3) vzadu (vlastní návrh) |
Diferenciál | Aktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť (vlastní návrh) |
Chlazení | Vodní chlazení motorů i výkonové elektroniky, dva chladící okruhy |
Brzdová soustava |
Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém Nastavitelné rozložení brzdného účinku Vpředu kotouče 195 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění Vzadu kotouče 185 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění |
Akumulátor |
SONY Li-Ion 72s11p 11C 28 Ah – celková kapacita Celková energie - 7,3 kWh, jmenovité napětí 260 V BMS (vlastní návrh) Nosný rám akumulátoru - uhlíkový kompozit (vlastní návrh) |
Elektronika |
Aktivní elektronický diferenciál (vlastní návrh) Kontrola trakce (vlastní návrh) CAN, online telemetrie (vlastní návrh) Datalogger, palubní zobrazovač (vlastní návrh) |