Logo - eForce Prague Formula
csen

FSE.04x - Specifikace

RámProstorový trubkový rám z vysokopevnostní chrommolybdenové oceli, svařovaný metodou TIG
Rozvor1540 mm
Rozchod (vpředu / vzadu)1286 / 1200 mm
Hmotnost vozu (bez pilota)200 kg
Rozložení hmotnosti
(vpředu : vzadu)
50 : 50 %
Zavěšení kolNezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách
OdpruženíTyp push-rod na obou nápravách, tlumiče Öhlins
PneumatikyPřední - AVON 16x7 10"
Zadní - AVON 16x7 10"
Ráfky10" - uhlíkový kompozit (vlastní návrh)
MotorPřední - TG Drives N4 (2x6kW)
Zadní - TG Drives N6 (2x23kW)
Měnič motoruMiRy XBoss (vlastní návrh)
Maximální otáčky9000 ot/min
Maximální výkon58kW při 5220 ot/min
Maximální točivý moment702Nm do 50 km/hod
PřevodPlanetový převod (i=5,3) vpředu, čelní ozubený převod (i=5,3) vzadu (vlastní návrh)
DiferenciálAktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť (vlastní návrh)
ChlazeníVodní chlazení motorů i výkonové elektroniky, dva chladící okruhy
Brzdová soustava Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém
Nastavitelné rozložení brzdného účinku
Vpředu kotouče 195 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění
Vzadu kotouče 185 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění
Akumulátor SONY Li-Ion 72s11p 11C 28 Ah – celková kapacita
Celková energie - 7,3 kWh, jmenovité napětí 260 V
BMS (vlastní návrh)
Nosný rám akumulátoru - uhlíkový kompozit (vlastní návrh)
Elektronika Aktivní elektronický diferenciál (vlastní návrh)
Kontrola trakce (vlastní návrh)
CAN, online telemetrie (vlastní návrh)
Datalogger, palubní zobrazovač (vlastní návrh)