Zapojte se!
Jsi studentem vysoké školy? Zajímají tě nové technologie a motorsport? Chceš se učit věci, které ve škole ne(na)učí?
Potom neváhej a dojdi k nám do dílny anebo napiš na
info@eforce.cvut.cz
Potom neváhej a dojdi k nám do dílny anebo napiš na
info@eforce.cvut.cz
Tým v médiích:
3.10.2017 - Electronic Engineering Magazine
EEM (strana 48)
EEM (strana 48)
11.10.2016 - auto.idnes.cz
Čeští studenti stavějí špičkové formule na elektřinu i benzin
Čeští studenti stavějí špičkové formule na elektřinu i benzin
11.10.2016 - ceskatelevize.cz
Zprávy v 10 (18:43)
Zprávy v 10 (18:43)
11.10.2016 - ceskatelevize.cz
Studio ČT24 (14:00)
Studio ČT24 (14:00)
11.10.2016 - blesk.cz
Tvůrci formule ČVUT se spalovacím motorem chystají velkou změnu
Tvůrci formule ČVUT se spalovacím motorem chystají velkou změnu
8.10.2016 - novinky.cz/fel.cvut.cz
Úspěšné formule studentů ČVUT se představí v dejvickém kampusu
Úspěšné formule studentů ČVUT se představí v dejvickém kampusu
7.10.2016 - odbornecasopisy.cz/fel.cvut.cz
Závodní formule studentů ČVUT v Praze se představí v dejvickém kampusu
Závodní formule studentů ČVUT v Praze se představí v dejvickém kampusu
17.7.2016 - Barrandov2015
[VIDEO] Reportáž z Dětské univerzity ČVUT
[VIDEO] Reportáž z Dětské univerzity ČVUT
FSE.06 - Specifikace
Rám (vlastní návrh) | Kompozitní monokok sendvičové struktury s hlavním obloukem z chrommolybdenové vysokopevností oceli svařený metodou TIG |
Rozvor | 1540 mm |
Rozchod (vpředu / vzadu) | 1296 / 1230 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota) | 192 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu : vzadu) | 48,8 : 51,2 % |
Zavěšení kol (vlastní návrh) | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách |
Odpružení | Typ pull-rod na obou nápravách, tlumiče Öhlins |
Pneumatiky | Přední - AVON 16x7 10" Zadní - AVON 16x7 10" |
Ráfky (vlastní návrh) | 10" - uhlíkový kompozit |
Motor | Přední - TG Drives M4 (2x9kW) Zadní - TG Drives N5 (2x47kW) |
Měnič motoru (vlastní návrh) | MiRy XBoss |
Maximální otáčky | 9000 ot/min |
Maximální výkon | 112kW při 7260 ot/min |
Maximální točivý moment | 882 Nm do 60 km/hod |
Převod (vlastní návrh) |
Planetový převod (i=5,3) vpředu Planetový převod (i=6) vzadu |
Diferenciál (vlastní návrh) | Aktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť |
Chlazení (vlastní návrh) | Vodní chlazení motorů i výkonové elektroniky, dva chladící okruhy |
Brzdová soustava |
Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém Nastavitelné rozložení brzdného účinku Vpředu kotouče 195 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění Vzadu kotouče 185 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění |
Akumulátor (vlastní návrh) |
SONY Li-Ion 96s8p 11C 20,8 Ah – celková kapacita Celková energie 7,1 kWh, jmenovité napětí 345 V Správa bateriového systému (BMS) Nosný rám akumulátoru - kevlarový a uhlíkový kompozit |
Elektronika (vlastní návrh) |
Implementace sběrnice CAN Aktivní elektronický diferenciál Kontrola trakce s vlastní jednotkou akcelerometru Datalogger Volantový & palubní zobrazovač Inteligentní senzor proudu (ICS) |