Logo - eForce Prague Formula
csen

Zapojte se!

Jsi studentem vysoké školy? Zajímají tě nové technologie a motorsport? Chceš se učit věci, které ve škole ne(na)učí?

Potom neváhej a dojdi k nám do dílny anebo napiš na
info@eforce.cvut.cz

FSE.06 - Specifikace

Rám (vlastní návrh)Kompozitní monokok sendvičové struktury s hlavním obloukem z chrommolybdenové vysokopevností oceli svařený metodou TIG
Rozvor1540 mm
Rozchod (vpředu / vzadu)1296 / 1230 mm
Hmotnost vozu (bez pilota)192 kg
Rozložení hmotnosti
(vpředu : vzadu)
48,8 : 51,2 %
Zavěšení kol (vlastní návrh)Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách
OdpruženíTyp pull-rod na obou nápravách, tlumiče Öhlins
PneumatikyPřední - AVON 16x7 10"
Zadní - AVON 16x7 10"
Ráfky (vlastní návrh)10" - uhlíkový kompozit
MotorPřední - TG Drives M4 (2x9kW)
Zadní - TG Drives N5 (2x47kW)
Měnič motoru (vlastní návrh)MiRy XBoss
Maximální otáčky9000 ot/min
Maximální výkon112kW při 7260 ot/min
Maximální točivý moment882 Nm do 60 km/hod
Převod (vlastní návrh) Planetový převod (i=5,3) vpředu
Planetový převod (i=6) vzadu
Diferenciál (vlastní návrh)Aktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť
Chlazení (vlastní návrh)Vodní chlazení motorů i výkonové elektroniky, dva chladící okruhy
Brzdová soustava Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém
Nastavitelné rozložení brzdného účinku
Vpředu kotouče 195 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění
Vzadu kotouče 185 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění
Akumulátor (vlastní návrh) SONY Li-Ion 96s8p 11C 20,8 Ah – celková kapacita
Celková energie 7,1 kWh, jmenovité napětí 345 V
Správa bateriového systému (BMS)
Nosný rám akumulátoru - kevlarový a uhlíkový kompozit
Elektronika (vlastní návrh) Implementace sběrnice CAN
Aktivní elektronický diferenciál
Kontrola trakce s vlastní jednotkou akcelerometru
Datalogger
Volantový & palubní zobrazovač
Inteligentní senzor proudu (ICS)